maandag 30 juli 2012

Shoplog: Londen!

Dit jaar ben ik in Mei in Londen geweest en natuurlijk ben ik toen wezen shoppen in Londen! Ik had mijn blog toen nog niet maar ik dacht, het is nooit te laat om te laten zien wat ik heb gekocht toch? In deze shoplog dus al mijn kleding die ik in Londen heb gekocht. Eigenlijk vind ik het nog mee vallen hoe veel het is, maar oke. Trouwens, het was toen wel mei en de zomer moest echter nog beginnen, hou daar a.ub. wel even rekening mee! Niet dat de zomer nou wel is begonnen maar oké.. Hope you like it!


Een t-shirtje van de Forever 21. Ik weet niet meer hoe duur hij was omdat het best lang geleden is..

Een spijkerblouse van de Topshop! Volgens mij was hij ongeveer rond de 35 pond, dus dat is in Nederland ongeveer rond de 40 euro.

Deze heb ik bij de Sting in Londen gekocht. Ik heb ze later in Nederland ook nog gezien en volgens mij waren ze 15 euro. Go Nederland, nederlandse winkel in het buitenland haha!

Deze is van de H&M en ik heb hem ook in Nederland gezien. Ik dacht dat hij zo uit mijn hoofd ongeveer 10/15 euro was maar dit weet ik niet zeker. Maar zoals ik al zei, het is eventjes geleden en ik heb de bonnetjes ook niet meer.. Ik ga echt niet terug naar Londen om een shirtje te ruilen haha, al zou ik dat best wel willen!

Deze was volgens mij 3 pond bij de Primark, en toen kon ik hem dus gewoon niet laten liggen. Ik vind Jessie J echt geweldig en ja, ik moest hem dus gewoon hebben! Heb hem trouwens nog nooit aangehad maar oké..

Deze heb ik in een soort van tweedehands winkeltje gekocht ergens in Watford. Ik weet ook niet meer hoe duur die is maar volgens mij was ongeveer rond de 6 pond. Ik vond hem echt leuk met dat galaxy printje, en dan dat peaceteken..

Deze is van de Forever 21 en volgens mij was hij 15 pond, ten minste iets in die richting. Deze heb ik nog het vaakste aangehad denk ik. Ik vind hem super leuk!

Deze is ook van de Primark en ik dacht dat die 2 pond was. In ieder geval wel zoiets dus echt heel goedkoop! Hij is veel te groot en ik gebruik hem dan ook als een soort pyjama, maar voor dat geld kon ik  hem niet laten hangen.

Gewoon twee leuke hempdjes, volgens mij waren ze van de H&M voor ongeveer 6/7 pond.

Een leuk shirtje met doorschijnende 'stukken'. Vind hem superleuk met een hempdje met pastelkleuren eronder. Heb deze ook al vaak aangehad!

En ja, hier was ik al best wel lang naar opzoek en ik heb hem gevonden! Ik weet eerlijkgezegt niet meer waar maar hij was best wel duur, ongeveer 30 pond. (Sorry mam..) Maar toch, ik vind hem wel super, en hij is net iets anders dan al die andere met een amerikaanse vlag print.

Wat shorts van de Primark! Weet de prijzen niet meer en ik heb ook geen idee..

En ja, ik heb een serieuze All-Star verslaving en ik vond deze drie allemaal zo leuk oef.. En ja, toen heb ik ze allemaal maar gekocht.. Erg.. Ik weet het..

Ik hoop dat jullie mijn (eerste) shoplog leuk vonden!

3 opmerkingen:

  1. Hii,
    bedankt voor je lieve reactie op mijn blog :)
    Leuk shoplog!
    Voor al dat spijkerblouseje
    en de schoenen :)

    xoxo
    Putupyourheart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw super leuk, je hebt een heel leuk blog. zullen we elkaar volgen ? :)
    liefs,
    lindsey.
    http://agirlwholovesbeauty.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen heb je gekocht in londen! Londen is echt een geweldige stad, ben er vorig jaar geweest. Liefs!
    Trouwens, ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen