donderdag 9 augustus 2012

DIY: Cute bracelets!

Wat is er leuker dan zelfgemaakte armbandjes? Je kan zelf weten hoe, wat voor kleur, enz! En hoe simpel het is, armbandjes zoals 'friendship bracelets' zijn toch gewoon super leuk?  Ook kun je allerlei andere armbandjes maken met bijvoorbeeld kraaltjes. In deze DIY heb ik de paar leukste en vooral makkelijkste DIY's op YouTube opgezocht. Enjoy!


Normaal maak ik altijd zelf foto's van mijn DIY's, maar ik heb een poging gedaan om foto's te maken, en dat lukte gewoon niet.. En sowieso weet ik dat er een goede DIY bestaat, en het misschien zelfs een beetje nutteloos is om precies dezelfde na te gaan maken. Maar zie het positief, inplaats van één DIY staan er vier in één artikel! De spullen die je ervoor nodig hebt zijn trouwens gewoon te verkrijgen in hobby winkels. De kraaltjes heb ik zelfs gewoon van de action. Maar goed, veel succes met het maken van de super leuke armbandjes! In ieder geval, ik vind ze leuk. Leuk en simpel, toch?

Dit is de eerste die ik vond. Het is eigenlijk gewoon super makkelijk, je moet de techniek alleen even doorhebben. Eigenlijk vlecht je gewoon kraaltjes in. Het is makkelijk, maar toch weer moeilijker dan je denkt. Gewoon even proberen, dan lukt het vanzelf!


Deze zijn ongeveer op dezelfde manier, maar toch weer anders. Toch zijn ze weer super makkelijk om te makken en veel tijd kost het niet. Het proberen waard toch?

Dit is een tutorial van een typische 'friendship bracelet!' Makkelijk om te maken en simpelweg gezegt súper leuk! Vooral met veel verschillende soorten en kleuren. En ja, het filmpje is in een andere taal waar ik in ieder geval niks van versta, maar toch is het erg makkelijk om te volgen en ze legt het heel duidelijk uit. Succes!


Helaas heb ik hier het materiaal niet voor, maar er zijn genoeg webshops waar dat wel te koop is. Ik vind ze echt geweldig en ik heb ze inderdaad al wel eens in de winkel zien liggen. Het is super simpel maar toch ziet het er echt geweldig uit! Het proberen waard.

Dit was het dan weer. Helaas komt de winter er al weer aan hier in Nederland. Maar op een regenachtige dag, als je niks te doen hebt, is er niks leuker dan leuke DIY's maken, zoals deze. En je hebt de hele winter nog om voor de zomer armbanden te maken! Ik wens iedereen veel succes die dit uit gaat proberen!

1 opmerking: