donderdag 16 augustus 2012

Inspiratie voor de herfst!

De herfst. Niet te koud, niet te warm. Je zou eigenlijk wel kunnen zeggen dat de herfst het perfecet seizoen is. Voor mij in ieder geval wel. En misschien bedoel ik daar wel niet het weer mee, maar de kleding wel. En tja, die shortjes en shirtjes kunnen niet meer in de herfst en winter.. Misschien is het weer eens tijd voor wat nieuwe kleding.. Inspiratie? Here we go!
































 
En? Wat vinden jullie ervan? Voor mij zit er in ieder geval genoeg inspiratie tussen, en ik hoop voor jullie ook! Stiekem krijg ik wel een beetje zin in de herfst/winter door al deze foto's, terwijl sommige nu al weer verlangen naar de zomer..
 

1 opmerking:

  1. Wauww echt een prachtig artikel! Ik word hier helemaal vrolijk van. Ik heb eigenlijk ook wel weer zin in de winter en de herfst, lekkere dikke truien , sokken, jassen en laagjes over elkaar hihi.

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen